Arhivele Blog-ului

Negociere salarii 2018. Formulare și transmitere Revisal

Salariul minim pe economie a crescut din 1 ianuarie 2018 de la 1450 lei la 1900 lei. Tot de la această dată contribuțiile sociale sunt mutate de la angajator la angajat, iar firmele trebuie să mărească salariul brut pentru ca angajații să-și păstreze salariul net la nivelul actual.

Formulare negociere salarii

Toți angajatorii din România sunt obligați să inițieze negocieri colective cu reprezentații salariaților în vederea ajustării salariilor brute, indiferent de numărul de salariați.

Inițierea negocierilor colective este obligatorie pentru angajatori în perioada 20 noiembrie 2017 – 20 decembrie 2017. Formularele trebuie să fie prezente la punctele de lucru și pot fi descărcate pentru completare de aici:

Proces verbal privind alegerea reprezentanților salariaților
Proces verbal negociere contract colectiv de muncă
Decizie colectivă de modificare a salariilor
Act adițional la contractul individual de muncă

Firmele cu cel puțin 21 de salariați vor încheia un contract colectiv de muncă pentru o perioadă determinată de cel puțin 12 luni și cel mult 24 de luni, care va trebui înregistrat la inspectoratul teritorial de muncă.

Transmitere Revisal

Este stabilită ca excepție, în contextul mutării CAS și CASS la salariat, transmiterea în Revisal până la data de 31 martie 2018 a modificărilor salariului de bază lunar brut, indemnizaţiilor, sporurilor, precum şi ale altor adaosuri. După această dată modificările se transmit în termen de 20 de zile lucrătoare de la data producerii acestora. În cazul contractelor nou încheiate, acestea trebuie transmise în continuare cu o zi înainte ca angajatul să își înceapă activitatea.

Vacanțe școlare 2018Recuperare date HDDÎnchiriere copiatoareContabil autorizat

Postat în Contabilitate

Cannot open HASP driver

WinXP

Start > Run > Browse > \WinMent\HINSTALL.EXE -I

Win7 si după

ftp.winmentor.ro\WinMentor\Tools\Drivere HASP & TOOLS\Licence Manager\lmsetup.zip

NETHASP.INI

[NH_COMMON]
NH_SESSION=5
NH_TCPIP=Enabled

[NH_TCPIP]
NH_TCPIP_METHOD=udp
NH_USE_BROADCAST=Disabled
NH_SERVER_ADDR=(adresa IP sau nume server HASP)
NH_SESSION=5
Postat în Contabilitate

WinMentor import articole/parteneri

Articolele şi partenerii se importă în Mentor indirect prin încărcarea documentelor ce le conţin din fişiere format TXT. Structura acestora este descrisă în documentaţie.

Pentru articole mai există o modalitate de import şi anume folosind interfaţa BCS din SERVICE > Initializare > Stocuri articole şi clic-dreapta în machetă. Structura fişierului de import trebuie să fie de forma:

IDArt, cantitate, pretAchizitie, pretInregistrare, codExtern, codIntern, denumireArt, denumireUM, simbolClasa, simbolGestiune, pretVanzare
  • IDArt poate fi denumireArt, codIntern sau codExtern. Acest lucru se configurează din Constante generale > Interfata BCS > Articolele se identifica prin Denumire/CodIntern/CodExtern.
  • denumireUM, simbolClasa, simbolGestiune trebuie definite înainte de import.
  • Câmpurile enumerate nu trebuie să conţină virgulă în denumire.

Pentru parteneri se crează un fişier Partner.txt cu câmpurile disponibile în structura de import din documentaţie după care se generează un fişier Facturi.txt cu facturi clienţi, de exemplu, care poate conţine doar informaţiile [InfoPachet] şi câte o factură cu un număr fictiv pentru fiecare partener în parte identificat prin CodClient. Datorită structurii incomplete a facturilor, importul — Interne > Import date din alte aplicatii > Facturi iesire — va genera o eroare insă partenerii vor apare în nomenclator.

  • CodClient poate fi Cod extern/Cod intern/Cod Fiscal partener; se reglează din Constante generale > Import date din alte aplicatii > Cod pentru identificare PARTENERI.
Postat în Contabilitate